Tuesday, May 04, 2010

Saya Minta Maaf.. Saya Salah..


Salam kepada pembaca semua.. kali ni Asada dengan rasa rendah hati menulis entry ini.. semoga para pembaca sudi membaca ke noktah terakhir entry ini. saya ucapkan terima kasih yang tidak terhingga atas kesudian saudara pembaca semua.

ya.. mungkin kira rasa kita betul. itu pandangan kita.. orang lain memandang dari sudut yang berbeza. tidak sama. sudah semestinya tidak sama kerana kita tidak berfikir dengan cara yang sama.. masing-masing punya pandangan dan pendapat.

jadi.. pada kesempatan ini. di kala masih menghirup nafas di atas dunia ini.. masih lagi punya daya menaip di atas papan huruf ini, Saya si penulis belog ini menyusun sepuluh jari, (tp kalau susun ni tak dapat nak menaip).. ingin memohon maaf sekiranya telah terkasar bahasa, tersilap kata, terlebih gurau senda semasa berjalan di rumah anda..

saya mohon maaf juga sekiranya ada komen-komen daripada saya yang terlebih over sehingga mengguris hati anda. saya mohon maaf..

saya punya kelemahan diri. saya mengaku. saya tidak sempurna namun saya akan tetap berusaha untuk memperbaiki diri dari masa ke semasa.

besar harapan saya, semoga segala kesilapan saya dapat dimaafkan. lagi, jika anda terperasan saya buat sesuatu yang secara terang salah, sila tegur saya. terkadang saya pun lalai..

sekali lagi saya mohon maaf.. semoga saudara saudari semua dapat memaafkan saya.. sila senyum kepada saya tanda kemaafan.. =) heee.. senyum selalu..

40 comments:

min said...

maaf diterima.. :) hehe.. semua org xkn pnah terlepas membuat kesalahan.. sama-sama la kita bermaafan ek(adess.. rse mcam hari raya pulak.. hehe..)

GadisBerstokinBelang said...

oke. TERIMA maaf itu. LUNCAI oke! (^_^)V

fezz-anna said...

dimaafkan ;p

sweeTSour said...

Maaf diterima sekiranya sedara sudi belanja Mc chicken 1..hehe gurau je..

jom kita senyum2..tp jgn senyum sorg2 dpn pc..hehe

NichKhun said...

kenape tibe2 ney? ade telah melukakan hati sape2 dalam sedar ke?

HonEyBuNNy said...

Ya2....maaf di terima jugak...ngeh3

ASaDa RyutaRo said...

min :

tQ sudi memaafkan.. senyum2 ^_^
takut lak x sempat nk jumpa raya nti.. huhu.



Gadis Berstokin Belang :

tQ.. sudi gak menerima ea. its labu. bukan luncai.. :P

ASaDa RyutaRo said...

fezz anna :

tQ ;P senyum2 ea.. hehe =)

ASaDa RyutaRo said...

sweeTSour :

err.. nak mcD? mintak kat kaunter mcD ea.. hihi :P

tQ sudi senyum..

ASaDa RyutaRo said...

NichKhun :

hahaha,, xde apa. just rasa cam x sedap ati. mybe ada org terasa ngn ayat saya kot..

kdg2 kita ni men cakap je kan. ntah cmna la org rasa.. hurm..

maaf la klu ada terasa ke terover ke. hihi :P

ASaDa RyutaRo said...

Honeybunny :

tQ sudi menerima maaf ini.. heee :) senyum2 slalu

Arisa Mihashi said...

isk2..ko nih.buat aku sedih lak..dah la aku dah nak berpisah dgn jari, asyu dan suka hati.waaaaaaaaaaa!

surihati_ku said...

wah..
maaf tentang apa sahabat..huhu suri pun tdk mengerti sama sekali..

setiap manusia pernah mencipta kekilafan sama ada di sengaja tau tidak namun cuma yang membezakan kita adalah kesilapan tu sendir yang bisa buat kita lalai serta merta..;lalu kita lupa diri sendiri..

si[jari] telunjuk said...

Arisa Mihashi : aku pon sedey gak...uwaaaa....nak nangeh...

Taro: aku ngah senyum...

LUVLYDIYANA said...

dari jauh ku pohon maaf... :P

maCy said...

sori. tp bia maCy pikir masak2 dlu na maapkan ke x..


























muahahahaha ;p

p3perak said...

maaf tak di terima..

asada bawa p3 p mesir, boleh??

baru boleh terima maaf asada tu..

hehehehehehe...




penulisan yang jujur bermula dari hati yg ikhlas.. teruskan menulis, bro!

Ann said...

asada ade wat salah ke ngn aku? rasanye cam xde....tp sbb ko dh mntak maaf, aku maafkan lah..hehe

ade penah gak tpk bila dh bg komen, tiba2 rasa komen aku pedas, n takut org tu terasa..hrp2 xlah..huhu

.zulaikhabukanpenggoda. said...

. . .

letterless.

mengapakah tetibe begini? -.-'

aien_Raz said...

awt ayat cm sedih jer??
pepon senyum sokmo.. tanda dimaafkan.. hehe..
xda salah pon... hehe

M a W a D D a H said...

aku xnak maafkan kamu....hahahaha (ketawa jahat)...

BalqisShafiqa said...

asada, meskipun sy baru dua kali datang saya membaca ye.

hehehe. semua orang buat salah dan Allah itu Maha Menerima Taubat. :)

Farid Fernandez said...

huh!


i taknak maafkan u!

Aini said...

Selamat hari raya, maaf zahir batin =)

zella y said...

biasalah manusia.. xlari dr melakukan kesilapan...

tp nape tetibe mcm ni?? apa kah??

maaf ko aku trima.. aku pn nk minta maap jugak hehehhe

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

takper...di maafkan....

s h e e said...

walopon xde salah ngan sy...sy terima jugak maaf tuh...heheh...mintak maaf jugak kalo ade tersalah kate hokeyh...
(^_^)(v)

ASaDa RyutaRo said...

Arisa Mihashi :

alahai.. xpe la. kang dh berpisah kat situ bukannya xleh jumpa dah kan. pertemuan n perpisahan berpasangan.. :) senyum slalu.



surihati ku :

hee :) mintak maaf. mana tau kan, ada tersilap kata kat mana2 yg kita x sedar.

tQ sudi dtg n komen.. dtg la slalu :) senyum slalu..



si jari telunjuk :

tQ bg senyuman.. aku bg senyuman balik ni :)



LUVLYDIYANA :

maaf mu ku terima.. hee :) senyum2 slalu :P

ASaDa RyutaRo said...

macy :

hah? kena pikir masak2 jugak nk memaafkan ni??
xpe la.. *ayat majuk*
kamOo tu nak exam! wahaha..



p3perak :

pehh.. bersyarat pulak ea nk memaafkan ni. boleh je, p3perak sediakan tiket, dh smpai sini leh je nk bw jln2.. lalala~



Ann :

tQ ann..
tu la. kdg2 kita x perasan pun kita dh lukakan hati org. kita mybe rsa x apa, tp org lain, lain plak perasaannya..
senyum slalu ea :)



zulaikha bukan penggoda :

hee :) mintak maaf je. takut pernah wat org terasa kecik ati. kita yg bercakap kdg terlepas jugak ayat yg org x suka dengar..
mintak maaf ea..

senyum slalu =)

ASaDa RyutaRo said...

aien_Raz :

tQ aien.. ayat sedih ea? xde la sedih sangat.. kang x buat sedih org x maafkan.. keke :P

tengok la Mawaddah ngn Farid tu, hati keras x maafkan org.. xpe.. xpe.. ada ubi ada batas..



Mawaddah :

xpe..xpe.. siap gelak lagi ea..
*muka geram*



Balqis Syafiqa :

tQ sudi datang.. senyum slalu..



Farid Fernandez :

uhh!! xpe.. xpe.. sesungguhnya Allah bersama org yang sabar..
(bg ayat pedas punya..) :P

ASaDa RyutaRo said...

Aini :

err.. selamat hari rabu.. eh, raya..
tQ sudi datang..

senyum slalu =)




Zella :

xde la tiba2.. hee :)
takut ada tersilap kata yg x d sedari..

tQ ea.. aku maapkan ko jugak.
senyum slalu..



Yanie budak Gebu :

tQ yanie.. senyum slalu =)




Shee :

tQ.. sama2 bermaafan wlupun bukan hari raya. hee :)

senyum slalu, hepi slalu :P

farysa said...

setiap mnusia lakukan kesalahan
n setiap kesalahan prlukan kemaafan bru idop bhgia

helena's said...

kite takde pape..so takyah maaf2..ok ok jek..hehehe

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

sengeh sokmo deh

hehhehe

M a W a D D a H said...

jangan la geram-geram, nati kamu cepat tua..ahakss...

meera^da cute..*_* said...

ko okey x?

Farid Fernandez said...

xpedas pon!!!!!!!!!!!!!!!

















>>___________________________<<

Cik NeyNa said...

Erk..nih first time i visit this blog..tapi takpe..ai dengan hati yang suci murni pemeringkatan dua kali maaf kan kamu..huhuhu..

.zulaikhabukanpenggoda. said...

erm... btol jugak tu.

mtk maaf juga. ;)

cik azeya said...

saya maafkan. saya dah biase dengan ni semua. awak jangan risau. hhehe. :D