Thursday, May 06, 2010

myMetro | Katil berlumur darah

myMetro | Katil berlumur darah

aku tak tau nak cakap apa dah bila baca berita hari ni. semuanya gila!

kenapa? kata tanya ni sentiasa terkeluar.. tak tertinggal ayat maki hamun dek kekejaman manusia yang hilang pertimbangan.

semoga arwah ditempatkan di kalangan orang yang bertaqwa. semoga ketabahan pak cik mendapat balasan yang maha besar di sisi Allah SWT..

7 comments:

Yana said...

geram je dgr...skrg ni cam senang2 je nk bunuh org..xpuas ati je..nk bunuh...ape r..

M a W a D D a H said...

Aminn...moga arwah ditempatkan di kalangan orang yang bertaqwa...

kalau xtau dah nak kata pape, duk diam-diam jer la erk...lalala...

Nisaeciz said...

kesian dia. al-fatihah

NISECA suka merapu

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

mcm2 kes skang kita dengar.....


al fatihah.....

SaRa_wo Sensei said...

la ni org bunuh-bunuh macam potong lobak jerrr....
ish..ish..ish...
semoga kita dilindungi olehNya...
amin~~~

❤ ~ * cik aidacomei * ~ ❤ said...

eiii..marah betol la sye..dah la penyamun..membunuh plak.. tengok la satu hari nnt....mak @ adik die yang kena macam tu...

terharu dengan kata2 suami mangsa
"“Malah, beberapa hari sebelum kejadian ini, arwah kerap memicit dan menggosok badan saya setiap kali sebelum tidur. Dia sering bertanya sama ada saya sihat atau sebaliknya berikutan saya kerap demam kebelakangan ini.


“Tapi, Tuhan memanggilnya terlebih dahulu. Susah untuk terima cara kematiannya, namun semua ini sudah ditakdirkan,” katanya.


Menurutnya, dia dan isteri baru pulang daripada menunaikan umrah seminggu lalu selepas beberapa kali menunaikan ibadat sama sebelum ini."

ASaDa RyutaRo said...

yana :

tu la jd bila otak tak berfikir cara waras.. uhh!!



Mawaddah :

adeh! ok.. aku diam.. :P



Nisaeciz :

tu la.. kesian kat pak cik tu. geram giler ngn pembunuh tu.


yanie budak gebu :

uhhh.. kes sekarang ni, reporter je yg dah tak larat nak siarkan!



sara wo sensei :

senang je nak bunuh orang kan.. cam potong lobak ea.. act org yang berfikiran "gila" ni menyatakan bunuh orang lebih mudah dari tu!!



cik aida comei :

memang marah! betapa dugaan macamni yang pak cik tu harus tanggung.. dia redha dengan ketentuan Allah.. hakikatnya susah untuk terima pemergian sesadis ni..