Monday, January 04, 2010

Apa dah jadi semalam??

xdo kijo kito cari kijo..
jange kaca oghe sudoh..
ingak Tuhey..

apesal aku taip loghat kelantan lak ni?? ye la.. sebab semalam aku dpt jwb quiz loghat kelantan dgn hebatnya!! hehe.. dah dekat nk 5 tahun aku tak duduk kelantan.. lama gak la tak cakap klantan.. tp aku still boleh paham apa org cakap.. hehe :P

apa dah jadi semalam??
berbalik kepada topik kita kali ni.. aku nk citer pasal apa dah jadi semalam. nape aku x post apa-apa?? adoi2.. tu yg aku nk citer ni..

semalam mood aku memang best..
siap pagi-pagi lagi aku dah melalak karaoke!! malam sblum tu aku x tdo.. poblem tido malam yg masih belum mampu d atasi!! setengah hari aku duk dlm bilik. melalak smbil duk depan pc.. adeh! petang suara aku dah serak!! hahaha.. padan muka aku. sapa suh nyanyi x ingat dunia.. tgh menaip ni pun tekak perit lagi.

petang.. hmm.. xnk la citer.. (eh.. td cakap nk citer) hehe :P

aku nk citer pasal malam semalam sbnrnya.. baca la dulu..
tengah aku ngadap fb.. tiba2 ada msg masuk inbox.. E msg aku!! E yg aku citer ri tu.. E tya aku pkbr.. sbb dah lama tak dengar berita dari aku katanya.. hm.. aku jwb msg dia.. ye la, dlu aku penah gtau kat dia, aku x kan lari ke mana klu dia nak msg or chat..

eh.. apa aku citer ni?? bukan cerita ni yg aku nk citer.. ni citernya

semalam..
aku buat jugak bihun yg adik aku bw utk aku tu. jauh gak bihun tu terbang.. hahaha.. sambil tgu bihun tu d rendam, aku goreng la keropok ikan. sedap! cicah ngn sos thai.. pastu bancuh hot choc.. perghh!! citer pasal mkn la plak aku ni.. (teruskan bercerita..) bihun tu siap digoreng d kala malam dah jauh melabuhkan tirainya.. nk buat camana kan? makan jugak wlaupun dh tgh malam..

eh.. eh.. aku x faham.. apesal citer pasal mkn ni??
bukan cerita ni gak ea?? ok.. ada satu lagi cerita.. walaupun cerita ni mungkin agak aneh bagi sesiapa yang normal..

malam semalam..
lepas makan bihun tu, dlm kul 12 lebih.. aku ingat nk sambung study.. ngadap buku kejap pastu aku rsa lain macam dah.. kenapa tiba2 je ni?? tu ayat yg bermain dlm hati aku.. aku cuba lawan gak perasaan aku tu.. tapi kekuatan aku tidak sampai ke situ.. aku tidak mampu.. ya! aku tahu aku juga manusia yang lemah.. aku tido! aku tido! aku tido! yess! aku dah berapa malam berturut-turut tak dapat tido, tiba2 malam tadi aku tido plak.. mmg xcited la aku. hehe :P

dalam masa aku tido tu.. ni yg aku nk citer tadi..

masa tido tu.. bermacam cerita terjadi.. boleh buat movie seram.. aku hairan.. aku tak tengok lagi movie bisikan syaitan yg aku copy dari member aku tu.. tp kenapa ada cerita yg bukan2 lak? apa yg aku nk korang tau.. setiap kali aku mimpi seram macam tu.. dedi aku akan dtg tolong.. tu yg best.. tp itu la jugak buat aku rindu ngn dedi aku.. walaupun dalam dunia realiti ni aku memang tak rapat sangat ngn dedi.. tp dalam hati aku, aku sayang yang teramat sangat ngn beliau..

aku bangun tadi.. aku tepuk dahi.. aku mimpi rupanya.. nasib baik la bunyi simbahan air dari hp mengejutkan aku.. aku tengok buku aku dah jatuh atas lantai.. hehe :P rupanya aku tak study pun malam tadi.. adoi!!

tu la citer yang jadi 3 jan - 4 jan 2010.. takde moral value pun aku tengok. hehe :P
apa-apa pun.. aku harap malam ni aku dapat la tido seperti malam tadi.. ah.. stop menaip. kena ganti study yg tak langsai malam tadi.. hehe

*aku bangun.. tgok fb penuh ngn notifications! ape je la dak-dak ni buat..

3 comments:

Unknown said...

hahahahahahahaha.......asyik name mung je bestfren of 2010 kat fb...mane2 page pon ade nama Taro....kagum sekejap aku dibuatnye... E yang kwn baik ngan zul tu ke?(alaaa,yang ade adegan nangeh-pujuk-memujuk tuh...betul ke ingatan aku nih??)

Mr. Asada said...

haaa.. E tu la. xde E lain dah..

Unknown said...

bagus r cmtuh...berbaik2 ngan sume,barula Allah syg....bacalah menteil.net ..kat situ pon bny cite awek2