Friday, January 01, 2010

SeLaMaT TaHuN BaRu

wah..
samada sedar ataupun xsedar.. kita xnak ataupun kita tertunggu-tunggu..
januari sudah menjelma
2009 telah pergi meninggalkan kenangan..
kini 2010 mengorak langkah!

aku mulai tahun baru dengan hati yang sepi..
dah la duk sorang..
memang sepi pun.. nk buat cmna?
memang best la klu nk ckp
hahaha
so.. mungkin dgn adanya blog ni.. boleh gak la hilangkan sepi aku..
leh gak aku lepak-lepak dlm bilik tengok2 blog org
aku tengok byk gak orang post ilmu dlm ni..
sambil tu boleh menjana duit.. hehe :P
p/s : join la nuffnang <- promote

apa yang aku harapkan.. tahun ni memberi aku lebih byk kebaikan lebih byk peningkatan semoga d mudahkan dalam segala urusan dan diberikan kejayaan cemerlang semoga d murahkan rezeki yang halal d jauhi dari segala keburukan amiin..

azam tahun ni?? nak carik duit byk2!! chaiyok!!

1 comment:

Decorater [MisS N] said...

Gud Luck..New Year aku balik kg...ade BBQ ag...ngan budak2 kecik itu...sonok weyh...:)
hehe,Gud Luck...
Mudah2an dipermudahkan segala urusan...amiin