Thursday, December 31, 2009

adakah ini soal hati?

sungguh seronok bila orang yang tidak kita kenali
berbaik-baik dengan kita
tapi

alangkah sedihnya hati
bila orang yang kita anggap sebagai sahabat
menjauhkan diri dari kita
..........

aku masih lagi cari apa salah yang aku dah buat..
aku tau aku jarang msg dia..
sebab gila sgt nk msg awek.. skrg bila awek dah xde baru aku nak cari dia..
mungkin ke sebab ni dia marah sgt kat aku?

x reply msg aku.. x jawab call aku..
mungkin ke dulu dia ada masalah besar n aku xde utk dia?
mungkin ke dia kecewa dgn sikap aku yg mcm tu?
aku masih bingung cari apa salah aku..
plz..
jawab call aku..

reply msg aku..
..........
sungguh x best bila aku nk mulakan tahun baru dengan perasaan mcm ni
terasa aku lonely sangat2..

.............

semalam beli selendang utk kwn kat US..
nasib la ada beliau utk luah perasaan
x la aku terkontang kanting sendirian kat sini
thanks yg teramat sgt utk beliau

3 comments:

T said...

Mek nyengok sitok nak nangga selendang mek jak sebenarnya. Huahuahuahuahua. I LOVE YOU, MY NEW SELENDANG!
p/s: ingat janjiii, mun sik menepati janji ya ciri2 munafik.

Tomato Gurl's Life said...

hehe...ni makwe2 jugak...kawan jgn lupa...bila sedih konpem cari kawan jugak kan...

GrahNadzirah said...

aik?? org swk ka?? hehe... nway... i like dis post.. bkn apa... sbb dh penah nemu org gya juak... wpun dh xselalu contact, tp ada ms mek org chat or sms.. biasalah kan.. friends come n go.. *_*