Wednesday, July 20, 2011

Wordless Wednesday : Lagi Hidangan Bakso Gami' Yang Sedap!

Bakso Unyil

54 comments:

.::WaNiE::. said...

menangis =.=" ni kat mana ni

laskar pelangi said...

terkedu tau tak tengok bakso tu semua wahai Asada...terliur sangat sangat...heee;) bila leh merasa tak tau lah..hu3

Fariza Othman said...

sedap!!! ari2 beli bakso org 2 xpndai buat dah jadi cm mee sup!!!sob sob sobbbb

zZzattyy said...

err, bakmi ayam tu apa? mcm pelik je tengok~

izfanora said...

tertekan betul dtg sini asyik tgk mknan sedap.. hantar lah sikit..

Shu Shinju said...

sedapnya baksoooooooooo..........

*Vivilicious* said...

nsb x tga gmbr bakso dlm tgh posa.. mcm nyaman jak meatball ya..huhu

cik panadol said...

wah! serius nampak sedap....hish nasib la pose arini...

Lea IsNaw! said...

bakmi tu nampak mcm sedap!

Kim said...

sampai dua gambar! dah tak 'wordless' dah. haha

ciK LyndaWawa igUana said...

nampak sedap..=]

Hans said...

hai abang asada yg buncit
hahahaha
boroi la ko pasnih
asyik makan je keje
:-)

shandye. said...

makan la puas2 yek inchek asada sementara belom masuk bulan ramadhan nih.

teehee....

Salwa said...

oo.nampak sedap.xpanh g makan bakso.haha.

*∽ IZAN ∽* said...

wah.. kat cairo pun ada orang jual Bakso!

sHi Ma said...

sedapnya bakso...

misz molecule said...

curious. seriusly..kenapa ramai sangat buat 'wordless weds'??

hari lain takde pulak.hhehe

al-lavendari said...

baksikit tak ada ke ?

iKhRam said...

tadi waktu rehat makan nasi sikit.. bila sampai petang, jadi macam lapar pulak..

bila tgok gambar2 nie..
mmg jadi lapar sungguh..

Cik Aish said...

yeezzaa..ni dia blog makan makan paling best..haha

✿ cikcimi said...

tidakkk. makanan lagi. =.=

NuR si CiKGu RiBeNa said...

teringat bakso cinta dlm citer ketika cinta bertasbih.

aduhai..
menyelerakan..
mana nak cari kat sini..

cEro said...

uhh!!! secara tiba2, perut berbunyi kelaparan...

cik nani said...

sume menyelerakan..laparr...aduhaii..huhu~

shera haifa said...

okeh kau berjaya buat aku terliur..

wanie m'nJ said...

sedapkah bakso itu wahai en.asada??? :D

x pernah mkn pun..

meowwmania said...

gulp!

Aida Azryn said...

sedap eh?huhu. -_______________-

Kalamhati said...

Mak aih sedapnyee tgk ke rupa dia..huhu

haney said...

tgk gmbr ni buat hani rasa lapa :P

Rtp Farra Arisha said...

bakso di cairo mcmna pulak rasanya ya...arisha dah puas makan bakso indon. hehe.

Fathiah Hamim said...

bakmi ituuu *telan airliur*

Muhd Aizie said...

Yang bawah tu apa? bakmi? tak pernah tahu punnn

[sutera kasih] said...

nyaman ehhh...





bakso T______T

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

erkkk nmpak sedap.. nak cikitt... :)

zella y said...

terliur!!
bila ko ckp kat cairo...
tringat cerita bila cinta bertasbih...hehhehe

iPai said...

huii .. lapor balik cam ni ..

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

wahhh, fevret fifi ada jugak ye di cairoo. asada klu mkn ini pasti bertambah berat bdn. jdnya doyan bakso nihh? ehhe.

syahira ariff said...

bila nak belanja bakso utk hari jadi waa yg da lepas weiiii
kempunan niiii

vampire's lovex said...

makanan lagi !!!!!!!!!!!!

Hans said...

lama xupdate?
mana menghilang?

Liyana Zahim said...

Sedaknyeee!!!

tia @ Ini Kisah Tia said...

bebola tu yang sedappppp :)

epaa chenta said...

best nyeeeeee (:

yatie Awang said...

memang nampak sedap....

Hans said...

bila nak update entry..stress buka blog ko nampak makanan nih
hahahaha

[sutera kasih] said...

yuhuuu...asada, bila ktk nk update blog?lamak si dgr cerita dr mesir oii..hehe

Faten Rosli said...

nampak sedap bakso tu..
nak la sikit.. huhu

lilypelangi said...

aw aw aw !

dah lama tak makan bakso . nyum2~

iejjah said...

asyik mknn jek...arghh...pos hntr malaysia...hahaha {

[sutera kasih] said...

ooooo..sik update gik?nk posa dh tok hehe


btw, Happy Birthday frens..May Allah bless you always :)

Hans said...

asadaaaaaaa
update la pasal besday ko
kut2 makan kek ke
hehehehe

Jom Join Contest Duit Raya

CheQ PP JoY said...

lapa, lapa... sila hupdate entry baru..huu

Kimmy Ai said...

Ohhhh.. Tertengok gambar ni plak di siang2 hari puase nih!! Lapoooo~ ugh tak baik betul.. Heehehe.. ;D