Tuesday, April 06, 2010

Rehat Minda Release Tensen

Unta Parking sebaris ngan Merz tu.. pehh!!

Ni memang over2 punya lebih muatan.. aku tak pasti kat mana benda ni terjadi..
sanggup kan diorang ni.. kita kira ok lagi bersumbat jd sardin dalam LRT..


Aku tak terkata bila tengok pic ni.. kesian pun ye.. kelakar pun ye..
ni la akibat bila lebih muatan.. hahaha..
(org mesir slalu buat camni.. letak barang over2 punya banyak)


Hahaha.. yang ni pun klakar..
aku ingatkan watak Mr Satan tu hanya fiction, memang wujud weyy!!


Tahukah anda Ultraman mengisi masa lapang dengan menonton perlawanan bola sepak d stadium?? siap bawak snack n popcorn lagi..

Rangers Biru keletihan selepas perlawanan dengan makhluk jahat..
escape dari kerja..



Nota Kaki :
aku masih lagi dalam proses mengecikkan gambar2 aku jalan2 ri tu.. nti dh settle aku upload.. layan yang ni dlu la ea.. hehe :)

senyum2 selalu.. hilangkan stress anda.. nyanyi la ~ lalala ~ lalala~

Perhatian : gambar di cilok dari fesbuk member aku.. hehe :P

26 comments:

ismi:nauratul nadiah said...

wakakkah...
lwak giler gambar2 nih...
nice2~

Alynn Notnot said...

gamba last takley blah weh! :))

mIsH IeRA cIK irAh said...

hahahaha...ngutik.. sik sangka mr satan wujud.kim salam dgnnya eh!

anisalya said...

hebat la...power ranger blue pn tak smpt nk tkr bj.muahaha...

aZHIeeDA said...

geli hati je tgok gambir2 ni..haha

zella y said...

hehhehe...
ksian kat keldai tu...
willy tu hahaha

fazemy said...

Hahahahahha...best! Tapi takutla klw pergi tgk bola kat stadium tiba2 nampak ramai ultraman camtu...ngeri. kang tak psal2 raksasa dtg..

baincardin said...

Jom selamatkan harimau!~ ^_^

maCy said...

gle lawak..hoho

akuGELASKACA said...

ultraman penyokong tetap MU tu!!!!

merah!merah!

orang muo said...

pic paling menarik tu ha si keldai terjongket. ish ish tak kesian betul diorang ni .mentang2la sikeldai tu tu keldai buat suka dia je..nasib baik la keldai tu otak keldai..tuan keldai pun mcm otak keldai ..hu hu

helena's said...

yang kude dengan raksase biru tuh kelaka..

eh raksase biru?hahahahaa!

nUR_rOsALiNdA said...

sian power rangers tu..penat lawan ng raksaksa

cik bunbun said...

haha. nice picta. suke yg mr satan tuh. hahahaha. terbaekkk:)

CikMelur said...

lalalala~~


(tumpang nyanyi) hikhik

cikkiah said...

haha..plezla...pecah perot lah tengok pic nih..hohoho

.::tAk AdE pErAsaaN::. said...

power ranges tu xle bla tido situ.muahaaha

Kim said...

ha ha gambar the 2nd one paling kelakar!!! ha ha ha ha~

NiNa' said...

suke gambar encik satan tu

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

suka tgk MR SATAN..

hohoho

bellar0ssa said...

huhu lawak2.. senyum kambing aku tgk gambar2 ni.

|arieza| said...

yg part ultraman tgk match tu cool! mgkn we shud try in malaysia. kempen ultraman, or kempen something else, batman, spiderman, keluang man, mickey mouse. anything. like asking everyone who wants to join into the event, wear something representing the cartoon.. pergh.. cool!

soffya cik bulan said...

wahh..bila nk dpt tengok gmbr2 nye itu...??

Amirah Rashid said...

mak aih. byknye otromenn O___O

akey87 said...

nak nangis aku gelak dowh!!! hahaha...setelah blogwalking selama 3 jam aku stuck kat cnie! sambil gelak dgn rumate! sakit perut!! LAGI PICTURE Mr.SATAN ngan KelDAI tuh!

sweet.ants said...

hahaha..en satan..benar2 wujud