Sunday, March 07, 2010

Saya Suka Dia.. budget cam jiwang lak..

hohoho..
actually ni tag dari MisS N..
beberapa hari yang lalu misS N bagi.. tapi baru ri ni buat keje..
sorry MisS N.. ampunkan saya.. lalala~

In this tag you have to talk everything about anyone that you like, which is:

cikgu siti khadijah

soalan 1 : apakah hubungan anda dengan dia?
beliau ialah kakak aku..

soalan 2 : 5 impression terhadap dia.
+ beliau sungguh baik hati..
+beliau murah dgn senyuman

+beliau sungguh supportive

+cikgu yg dedikasi..

+beliau masak sungguh sedap..

(kalau beliau baca ni mesti kembang hidung.. wahaha..)

soalan 3 : perkara yang paling memorable dia lakukan kepada awak.
beliau pernah mencubit peha aku sehingga lebam!! sebab aku lari2 dalam rumah masa kecik2 dlu.. nasib baik belum ada talian dera time tu.. hahaha.. tapi aku ngadu kat mak..

soalan 4 : perkara yang paling memorable dia katakan pada awak.
study sungguh2.. jangan hampakan mak ayah.. lepas tu beliau kata nak bagi kereta beliau kat aku.. hahaha.. tu yg aku tunggu..

soalan 5 : kalau dia kekasih awak?
oh.. beliau bukanlah kekasih aku..

soalan 6 : kalau dia musuh awak?
beliau bukan jugak musuh aku..

soalan 7 : kalau dia kekasih awak, awak akan..
weh.. kan dah gtau.. beliau bukan kekasih aku.. beliau kakak aku..

soalan 8 : kalau dia musuh awak, mungkin kerana..
beliau pernah jadi musuh sekejap aku.. sape suh xnak ambik aku kat sekolah dulu.. n aku telah memusuhi beliau sekejap.. selama dua hari tidak mahu bercakap dengan beliau.. hahaha..

soalan 9 : overoll impression tentang dia.
beliau sungguh memahami adik-adik beliau.. aku suka beliau..
(sila jangan kembang hidung jika anda membaca.. hahaha)

soalan 10 : the most desirable thing to do to her/him.
nak bagi pingat kebesaran dapat gelaran nenek kat beliau..

soalan 11 : apakah awak rasa pandangan orang terhadap awak?
aku rasa.. orang rasa bahawa aku ni agak hensem.. baik hati.. pemurah sangat2.. sopan santun.. hormat orang tua.. bijak bestari.. wahaha..
(habis la.. sape suh bagi soalan ni??)

soalan 12 : apakah sebenarnya perangai anda?
sebenarnya.. aku ni sungguh baik hati.. sopan santun.. betul la apa orang rasa tu.. hahaha.. sungguh friendly.. kdg2 over friendly.. banyak cakap.. cerewet kadang2.. memang betul la tu, aku hormat orang tua.. hehe..

soalan 13 : perangai anda yang anda benci.
xde! hahaha.. jangan membenci diri.. nanti jd kes bunuh diri plak.. perbaiki diri je.. alalala~

soalan 14 : orang yang anda ingin bersama.
family saya.. rindu sama mak ayah..

soalan 15 : katakan sesuatu untuk orang-orang yang suka anda.
terima kasih sebab suka kat saya.. saya suke sangat2.. saya single available lagi.. leh je ngorat saya.. hahaha.. senyum senyumlah selalu (:

soalan 16 : tag 5 orang..
zella
farhana
faten
arieza
paany

soalan 17 : no 2 ada hubungan dengan siapa?
aku pun tak tau dia ada hubungan dengan siapa.. mungkin dia ada hubungan dengan emaknya..

soalan 18 : no 3 lelaki atau perempuan? dan ada hubungan dengan siapa?
dia ialah perempuan.. ada hubungan dengan siapa?? oh.. dia sedang dalam usaha memikat hati seorang ustaz @ rakan sekelasnya.. kekeke..

soalan 19 : no 1 single kah?
mungkin juga dia single.. semalam dia buat ikan bakar.. *xde kaitan

soalan 20 : no 4 belajar apa?
beliau sedang belajar cara untuk mengubat orang sakit jiwa di UK..

soalan 21 : no 5 buat apa?
baru tadi beliau memberitahu saya beliau nak tido.. hahaha..


habis daa... dapat adiah x jawab benda ni misS N?? hahaha..

kepada orang yang kena tag.. mesti buat!! nti aku dtg check! kakaka..
paksa! paksa!
aku leh bagi semak je.. xdapat nk bagi adiah.. keke :P <-- awal2 gtau.. nota kaki :
aku tag jugak sape yang baca benda ni! wahahaha... mesti buat! kekeke :P



25 comments:

Deco [MisS N] said...

ni ke akak yg nk kawen tu weyh??

alaa,baru nk ngorat jd akak ipar aku..haha

mekasih jwb tagged yg sungguh best nih...

esok aku pos adiah kat dinding ek..haha

ASaDa RyutaRo said...

akak aku ni la yg nk kawen tu..

*aku tunggu adiah tu.. kekeke :P

|arieza| said...

haha sukati jak.. haha neyda kmk belajar cara2 ngubat org sakit jiwa d UK> mun kedak ya, ktk pun sama la.. hahahahha.. kmk bljr cara2 membunuh org dgn selamat haha

ASaDa RyutaRo said...

hahaha.. kan kitak mok jd doktor.. kekeke :P

sharamli said...

huh..yg p lari dalam umah tu apahal

ASaDa RyutaRo said...

saje lari2...

haaa! sharamli??! mana pegi blog??

FarhanaDr said...

Erk.. Saye ke tu? Tak nampak pon nama.. Muahahaha.. ;p

Akan cube akan cube.. Ngeee..

ASaDa RyutaRo said...

ye la! tu farhana.. kena buat! wahaha

Na said...

ehh...orang yang baca pom kena tag ke???
menyesal pulak baca....huhuhu...

LUVLYDIYANA said...

oo..ada akak cikgu gak rupanya..

°° ♥ p a A n i ♥ °° said...

hahahah ko nih. jgn la gtau sume org aku nk tdo. kah kah.

ok t aku wat tag ni yer.

ASaDa RyutaRo said...

Na :
haaaa~ kantoi dah baca.. kena buat! wahaha *devil laugh..

ASaDa RyutaRo said...

luvlydiyana :

hehe.. akak ni cikgu.. adik dia ex cikgu.. hehe :P

*kena buat jugak ni! sape suh baca.. wahahaha..

ASaDa RyutaRo said...

Paani :

dah orang tya aku apa ko buat.. mesti la dengan jujurnya aku menjawab... hehe :P

zulaikha said...

erkk.. saya tak baca. *sambil tutup mata*

p/s: xnak buat xpe kan? ngee.. =D

ASaDa RyutaRo said...

zulaikha :

wahaha.. kena buat! ini paksaan! kakaka :P

nama saya aslina said...

yeayy!!! tak kena...hahahahhh~~!!!

ASaDa RyutaRo said...

aslina :

ape plak x kena?? dah baca post ni kira kena la tu.. waahaha =))

zulaikha said...

baiklah en.ASaDa RyutaRo...nanti zu buat.. hukhuk..
exam 20 april..skarang ni busy anta assignment... T_T

zulaikha said...

cikgu, sy dah jawab soalan ni. sila datang cek...

zulaikhamohdnor.blogspot.com/2010/03/pengalaman-pertama-baca-elok2-bukan.html

maCy said...

ohoo... yg ni 1st entry..
i mean 1st time maCy 1st sggh..
oh memories~~ haha


*buang tebiat*

sakura_eiza said...

hek..hek....klo kna tag tu mmg kna la kan buat...tak wat tak leh ea..kui3...taw td bce stgh jerk hehe :P

sakura_eiza said...

hek..hek....klo kna tag tu mmg kna la kan buat...tak wat tak leh ea..kui3...taw td bce stgh jerk hehe :P

Kimmy Ai said...

hahaha.. puji diri sendiri gila dalam tag ni.. hahaha.. ;DD

[noriza] said...

ala dah terbaca..kena buat ke ..T_T sob2