Wednesday, May 25, 2011

Video : Perbezaan Besar Lelaki Dan Perempuan

Assalamualaikum dan salam mesra. semoga ceria selalu dengan senyuman. hilangkan suram, sebarkan senyuman. yeah!

Tajuk kemain gempak, macam benda serius je yang nak diketengahkan. sebenarnya nak kongsi video yang agak menarik saya tengok malam tadi. mungkin ada yang pernah tengok sebelum ni. walaupun macam tu, saya nak jugak tunjuk kat sini. hahaha..

Video ini menunjukkan perbezaan pemikiran antara lelaki dan perempuan yang sangat ketara apabila ditanya soal perkahwinan atau soal pasangan hidup. jom check this out!

video

Nota kaki :
tidaklah bermaksud semua orang punya citarasa yang sama dalam memilih pasangan. apa yang ditunjukkan dalam video ini hanya salah satu perkara yang dipandang oleh orang zaman sekarang dalam memilih pasangan hidup. hehehe..

kreteria pilihan anda macamana?

44 comments:

yatie Awang said...

cukup hebatkan cara melamar terkini haha....

kakak dah dapat kreteria yg kakak nak huhu

JIJI YU said...

haha..tgk2 laki2 mane de mata duitan..hahha

missSenget said...

kriteria saya plaing kurang macam nadal saja..


keh3..

tiha said...

ala..video x boleh tgklah....cmna ni...

laskar pelangi said...

Pelangi nak pilih yang tak suka warna pelangi..hehehe=D
kalau pilih yg citarasa sama nnty bosan orang kata =D

Pembunuh Tanpa Bayang said...

manusia itu di ciptakan punya akal masing-masing untuk menilai sesuatu perkara.manusia itu unik,maka setiap dari mereka di ciptakan punya level akal yang berbeza.


pilihan kita diri kita =)

jaya jr said...

hahaha..klako maa..beza2..

Cik Miera said...

haha.. oke, soalan tu mmg seswai kalau kita xde perasaan pd laki tu.. haha

"how much money do u hv.."

Aini said...

haha.. duit penting jugak kalau nakkawin, tp jgan la kahwin kerana duit =)

Lama x singgah blog sy asada? hehe =)

Wanie said...

hoho..materialistik 2..

yg penting serasi ngan kite dan boleh berkomunikasi gdgn baik..:)

taliff said...

Pilih yang menyenangkan Hati! Pilih Bidadari Ok tak?

Nem0 o0h Nem0 said...

tiap org ade citarasa masing2 kan? duit tu penting la..hihi

khairunnisa ♥ said...

haha. funny ^_^

cik nani said...

xfaham la video ni..huhu~

Mohd Yusuf said...

betul ke nie??? hahaha, macam tak caya plak....lawak pun ada....

Epy Ain said...

"How much money do you have.."
sempoi tuu =)

maCy said...

hahaha. sengal j!

shandye. said...

slambekodok je akak tu tanya...
"How much money do you have?"

brader yg bertanya tu terus senyam.

nan hado ongkos katanya...

p/s: belanja kahwin mmg besar. yg pening kepala pengantin lelaki la... terus demam tiga hari akibat post-wedding-trauma. lolz....

Hanim Mahali said...

hahahha... kelakau pulak melamar cara camtu...

hazeleyed lady said...

hahaha! Suka akak watching the video...

meminta biar bertempat...kannnn

Rollo De Pedicula said...

hahahahahahha
coolllllllllllll
lawak weih
tergelak2 aku tgok
hahahhaha
tapi memang lah..kalau aku wanita pun kena ada suami yg kukuh dari segi kewangan
hehehe

Review Nur Kasih The Movie

al-lavendari said...

soalan awak tu uncle ubah suai jadi kriteria pilih menantu, boleh ?

uncle ikut sahaja siapa pilihan anak uncle !

Anonymous said...

girls, will u marry me?
simple question.. kalau x kenal..nak ke si dia kawin dgn kite kan?

aLya maNip said...

haha..zalim la asada...:)

x seme pmpoan cmtu kan.hihi

izzad b* said...

ahaahh!nice one!

sugar2 kapas strawberry said...

sebenarnya kn..semua org itu sama sahaja.lelaki or pmpn.yg membezakn perangai sahaja.tak semua pmpn seperti itu.kalau ad lelaki yg perangai mcm tu,..ape cer??pokok pangkal hati dan niat masing2 kn??hehehhehe

mendatak hijau said...

how much 'pahala' do u have??

boleh gitu???hahahahha

krole said...

huhuhu 2..3... kali krole ulang tngok video ni lawak r bro.. tp bg krole duit bkn segala2nya...tp x brmaksud kriteria tu tak pnting...janji ada kerja yg stabil kra ok r..tp x tau r popuan skg pikir camne kan??nice bro

m.a.p.i.e [ Ku sEnDiRiAn] said...

huhu..terpulg kpg individu

mykhalis said...

wanita n wang..ermm..tak berani nak komen..nnt wife ketuk kepala..wahahha

Rafi Nilhan said...

byk beza tp da cgek psamaan..

kmk jengok dr belogger SWK.. salam kenal.. hepi blogging :)

emieysandra said...

haha..boleh pulak cmtu.

duit mmg pnting skg ni, ptut ade pd bakal ktua kluarga, sbg persediaan die ikhlas ingin membina sebuah kluarga^^

nur aisya humaira said...

Assalam Asada..:)

Aisya nak tgk ape ye??haha.. :pikir

[sutera kasih] said...

masing2 punya citarasa hehe

Hans said...

hahahaa
Abang Asada
kita macam Nadal kan?
hehehehe

Meatball IKEA Halal

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

miming ke camna tu? apapun, lucu lah klu cara propose mcmtu. n pompuan tu belom apa2 lg tanya duit. haha, TERBAIK:p

perondajaketbiru74 said...

hmmm zaman yang serba mencabar ni tidak dinafikan duit tu penting tapi biarler berpada-pada. Jangan ler terlalu memburu kekayaan sebab harta semua tu tak bole bawa sampai syurga.

cik azeya said...

hahaha. mestilah. kene tanye poket dulu. kahkah.

kalau saye,

hurm. asalkan die sayang saye. saye sayang die. cukup. tak nak mende lain.

baikkan saye?

haha. tetibe.

ain dzaya said...

tentang apakah video ini??
urggg!!napew xley tengok niee..cam gam**** la rasee...

G3-lina said...

poket first~ haha

Maya Lisa said...

header awak cantik.. tak takbukan cantik , tapi.. cool ! nanti mai visit maya gak ye ~

[z@ck] said...

ahahahaha..perempuan=materialistik??

d_LA said...

hahahaha..nadal sgt sopanla..suke2^^

Gayahspears said...

tenet slow :(
xley tgk video..ah..mencik~!!!grrr