Sunday, January 15, 2012

Hidup Kembali

Assalamualaikum dan salam mesra. semoga ceria selalu dengan senyuman. hilangkan suram sebarkan senyuman. yeahh!! 

Macam satu keajaiban pulak bila saya masih dapat meneruskan penulisan di dalam Blog Budak Malaysia ni. separa sengaja blog ini telah dibiarkan mati tanpa kubur selama dua minggu. tuannya membizi tak tentu hala, akhirnya ada pihak menutup blog ini dengan kejamnya. hahaha.. sape suruh ekau tak bayor. 

Sekarang mahu aktif menulis seperti sebelum ini. ahh.. kalau nekad tapi tidak terlaksana, hampeh jugak. seharusnya saya perlu istiqamah dengan apa yang saya niatkan, insyaAllah.. 

Kehidupan di dunia baru telah saya jalani lebih sebulan. alhamdulillah, ketabahan bertambah hari demi hari. semoga semakin tabah serta kuat semangat menempuh cabaran yang mendatang. yeah! seronok dapat ramai sahabat dan kawan baru yang sama berjuang mencari pengalaman hidup.


Sumber gambar daripada Harith Photograph, ambik masa jogging pagi tadi. [sebenarnya nak bagitahu tuan blog ni sedang menjalani gaya hidup sihat, diet yang seimbang. lalala.. ] 

Nota Kaki : 
Ramai pulak yang kata saya semakin montel. errrkk.. 

12 comments:

Nur Hawa Mohd Zin said...

majulan sukan untuk negara..hehe

izfanora said...

selamat kembali asada.. semoga terus aktif berkarya.. jangan malas-malas ok..

diet seimbang? semoga berterusan.. :)

cik hani said...

diet yang seimbang?? nak tiru jugakkkk~

laskar pelangi said...

mmg lama benar asada tak update blog..maybe kot nampak montel..hik3 makanan kat mlysia sedap2 katakan =)

syAzAnA said...

yer, asada agak montel lah. xpe. bahagia. :P

n4dh!3r4 said...

yeayy!! dah idup balik.. ekekeke :P

En. W said...

Selamat kembali EN. Asada

Cik Ungu Kamila said...

lama dah tak jenjalan kat blog asada. 6 bulan kot menyepi. azam tahun baru nak update balik blog :)

[sutera kasih] said...

ok, dpt masok dh blog tok :)

Hans said...

hi abang Mok
kui3

Bui Junaidi said...

PATUTLAH REYA X DPT BUKAK BLOG KTK TOK..

~Nana BamBam~ said...

Salam,
selamat kembali..

eh makin sihat die..hehe :P