Monday, October 22, 2012

Kek Lapis Sarawak Sekitar Penang, Kini Dibuka Untuk Tempahan!!

Assalamualaikum dan salam mesra. semoga ceria selalu dengan senyuman. hilangkan suram, sebarkan senyuman. yeahh!! 

Mai beli.. mai tempah.. 

Kek Lapis Sarawak pelbagai jenis, mereka sedia menerima tempahan dari sekitar PENANG, sekali dengan penghantaran percuma ke rumah anda.  

Kek Lapis Sarawak pelbagai variasi rasa

Kek Lapis Prune 
Kek Lapis bluberi
Kek Lapis Pandan
Kek Lapis Sweet Seventeen
Kek Lapis Nugget Milo
Kek Lapis Milo Bar
Kek Lapis Cadbury
Kek Lapis Cheese
Kek Lapis Oreo 

Totally homemade!! 
Menggunakan bahan yang berkualiti dan dijamin HALAL.. 

Harga berpatutan, malah sangat MURAH!! 
RM40 sebiji (1 1/2Kg)


Untuk tempahan dan maklumat lanjut, sila hubungi : 

Amelia @ Amy : 013-4553134 
Cik Aini : 013-4349403


PENGHANTARAN ADALAH PERCUMA!! 
NO DELIVERY CHARGE!!

12 comments:

Jna marcello said...

yg cekelat xde ke?

Kniedaz said...

wah...bestnya..
nanti kalau nak order akak contact diorang k...
^_^

Busyra Bt Takiyudin said...

nampak sedap tuu.. :)

ASaDa RyutaRo said...

Jna marcello :

kek lapis cadbury tu kek lapis coklat.. guna coklat cadbury.. sedapp!!

ASaDa RyutaRo said...

Kniedaz :

dialu-alukan untuk order.. kalau suka manis coklat, kek lapis cadbury patut d cuba.

ASaDa RyutaRo said...

Busyra Bt Takiyudin :

memang sedap.. siyes! ;)

izfanora said...

knp penang je.. huhu..

Bui Junaidi said...

RUGI KALAU X BELI..KEK SARAWAK CONFEM SEDAP HINGGA MENJILAT JARI..(tolong pomot tok ada komisen x..hahahaha)

Liza said...

Saya suka yg ada coklat Cadburry tuh. Nanti leh tambah, saya nak beli :)

Cik PensiL said...

err .. kita duk kedah boleh jugak ke ? dekat je tu kedah ngan penang . hehe

family punya perniagaan ke ?

eh , saya terkejut sangat tengok header tu , muka awak macam abg saya , cuma rambut je . hehe :D

Hans said...

hah
asada
pos dkt rumah aku satu plz
sila belanja
dah satay aku xbelanja2 lagi
hahaha

outbound malang said...


kunjungan gan , bagi-bagi motivasi
semoga menjadi semangat .. :)
Kebaikan hati lebih penting dari kebijaksanaan, dan menyadari hal ini adalah awal dari kebijaksanaan tersebut.
ditunggu kunjungan baliknya yaa :) terima kasih ....