Saturday, August 04, 2012

Kembali Bernafas

Assalamualaikum dan salam mesra. semoga ceria selalu dengan senyuman. hilangkan suram, sebarkan senyuman. yeah!! 

Sudah berkurun lama laman ini saya tinggalkan. bukan kerana tidak sudi hendak menulis, tetapi banyak sungguh kekurangan yang menghalang saya melakar bicara di blog kusam ini. Setelah lebih sebulan berada di perantaun, apa pun tak dak. saya terpaksa berjauhan dengan dunia blog buat sementara. walaupun sebenarnya nak sangat jenguk blog. tapi bila internet tak dak, laptop tak dak. duk senyap gitu je lah. 

Alhamdulillah sekarang dah punya laptop sendiri untuk buat assignment, nak menaip blog dan lain-lain. tak perlu dah nak pinjam meminjam ber'booking' bagai. ikut suka lah nak buat lagu mana pun. bak kata promoter kedai komputer tu, laptop ni tahan lasak. errr.. statement agak meragukan sebenarnya. tapi mungkin ada betulnya. 

Saya tidaklah pakar dalam memilih laptop yang bagus. kalau promoter nak tipu saya memang senang je lah. tapi sebab kawan yang temankan saya pakar bab laptop, takde lah saya takut kena tipu dah. ngee.. 

InsyaAllah, dengan adanya kemudahan yang dibekalkan, ada wifi, ada laptop.. saya akan cuba mengisi blog kusam ini dengan pelbagai perkongsian. ayat nak hebat, buatnya entah ada ke tidak.. apa-apa pun, terima kasih kepada yang sudi datang berkunjung ke sini. mohon maaf andai penulisan saya tak seperti yang anda inginkan. bulan baik ni, maafkan je lah saya.. ngee =D 

Akhir kata, selamat berpuasa kepada yang berpuasa. yang tak berpuasa pulak, nak makan tu, sembunyi-sembunyi la sikit ea. tak yah la duk makan terang-terang tunjuk dengan bangga. selamat beramal (^^,).

Nota kaki :
dah berapa banyak ntah entry macam ni terhasil ea? hahaha..

8 comments:

✿ Cik Nisa ✿ said...

b'temu lagi ;D

taqiee din said...

Salam...blog budak malaysia..lamak na sik bukak..diat blog baru i..hhehehehehe..
Salam Ramadhan Semua Ahli IMSAK...:)

miz ruha said...

selamat berpuasa...

cik nani said...

selamat berpuasa encik asada..=)

cEro said...

Welcome back!

It's OK.. Pelan2 kayuh..hehehe

Anonymous said...

rindunya dengan Abang Salam

Wahidah said...

finally u are back..salam ramadhan..:)

Hans said...

abang asada dekat mana skrg?
Sarawak ker Kedah??