Tuesday, June 12, 2012

Selamat Pengantin Baru

Assalamualaikum dan salam mesra. semoga ceria selalu dengan senyuman. hilangkan suram, sebarkan senyuman. yeahhh!! 

Sejak seminggu lepas, sungguh bizi dengan persiapan untuk majlis perkahwinan adik saya. alhamdulillah, sabtu 9 June 2012 hari tu, adik saya selamat dinikahkan dengan tunangnya. dengan sekali lafaz akad, dah sah jadi isteri orang

Gambar majlis akad nikah adik saya, 9 june 2012. 

Selamat pengantin baru kepada Ambok Atta Al-Attas dan Siti Sara, semoga berbahagia menjalani kehidupan berumahtangga hingga akhir hayat, bahagia selamanya bawa ke syurga. 

Cousin saya pun kahwin jugak, akad nikahnya petang jumaat 8 June 2012. Selamat pengantin baru untuk Fadli Shah dan Hasmah. semoga sama-sama bahagia selamanya dan mendapat berkat daripada Allah SWT. 

InsyaAllah saya akan kongsikan gambar sepanjang majlis persandingan 10 june hari tu. sekarang sedang menikmati rehat selepas seminggu sibuk dengan persiapan majlis. pelamin akad nikah biru tu, saya yang pasangkan tau. kalau ada yang nak tempah, boleh roger-roger. hehe.. =P

18 comments:

missSenget said...

wah..wah.. bila adik nk dpt kakak ipar pulak ni..?


hihi..tahniah..!

Kyra said...

adik dah..abang bila ? ;)

wasabi onee-san said...

Congratulation .. ^^

http://karyakuideaku.blogspot.com/2012/06/biar-mimpi-sampai-ke-bintang.html

UniMeOw said...

selamat pengantin baru!!!

smoga bahagia slamanya...amin..

shera haifa said...

tahniah.. dpt pe adk langkah bendul?? hehe

pwincess Lov3y dOv3y said...

wah..alhamdullilah..dah selamat dah adiknye.abg nye bila pulak ??ahahaha

Cik Rongoks said...

nak buat tempahan pelamin boleh ? hahahhaha

anyss said...

Assalamualaikum,
Selamat pengantin baru, Asada...moga bahagia dunia akhirat...Opssss! salah ek?

Selamat pengantin baru kepada adik Asada la la la

Bui Junaidi said...

KMK INGAT KTK KAWEN TEK..HEHE..TAHNIAH NGAN ADIK KTK..

meowwmania said...

tahniah utk adik juge...

miss niedNied said...

wuuuu, berbakat tuuu.. eheee
anyway congrats !! :)

Yuni Aisyah said...

slmt pengantin baru buat adik asada...lepas nie kamu la pulak ye asada...:D

iKhRam said...

tahniah
semoga gerbang perkahwinan ini akan berkekalan bahagianya samapi bila2.

Cik Jari said...

semoga cepat menimang anak buah baru...

Cik Hawa said...

Kamek ada tangga kitak jak time majlis ria..tapi dah kitak gago, sik mok jak kamek nak ngaco..hehehe

E'in said...

selamat pengantin baru.. ehem! tuan blog bile? ;p

ain dzaya said...

asada bila lagi?hehe

- Cik Norazlina [@tau] Nora - said...

salam ASaDa..
lama tak menyinggah di sini..
haih~ ramai betul yang kawen di blog ni..ASaDa bila lagi? hehehe

buat apa sekarang?