Friday, May 07, 2010

Tag Dari CheQpPJoY

Salam kepada pembaca semua. semoga hari-hari anda penuh dengan kebahagiaan n kegembiraan... senyum selalu..

Wallaweh! memang banyak esaimen la minggu ni.. kali ni tag dari CheQpPJoY.. blogger kiut miut yang kononnya berada di Palma City!! err.. CA ke?

okeh.. meh kita godek bersama esaimen yang penat kepala memikir ni..

Rules :

It's harder than it looks...
Copy to your own notes...
Erase my answers...
Enter yours and tag twenty (20) people...
Use the first letter of your name to answer each of the following questions...
They have to be real...

Nothing made up...
If the person before u had the same first initial, you must use different answers...
You cannot use any words twice...
and
You can't use your name for the boy / girl name question...


1. What is your name : ASaDa RyutaRo
2. A four letter word : Awak
3. A boy's name : Arjun Rampal
4. A girl's name : Aishwarya Rai dia ni dlu hampir-hampir la jadi girlfren aku.. uhh!
5. An occupation : Actor
6. A colour : A pink colour.. (ade ke kaler yg start dari A??)
7. Something you wear : Anting-anting (tapi aku tak pernah pakai lagi)
8. A food : Ayam penyet!! (terasa nak makan ayam penyet lak)
9. Something found in the bathroom : Air
10. A place : Australia
11. A reason for being late : Amah tak buat breakfast! jadi saya kena masak..
12. Something u shout : Alamak!!
13. A movie title : A Walk To Remember
14. Something u drink : Apple juice
15. A musical group : Amuk
16. An animal : Ayah gajah
17. A street name : Ampang street
18. A type of car : Audi A3

setelah selesai kena tag orang lain. bagi seksa ni kat orang lain jugak. tak best la kalau kita je yang kena kan. kan. hahaha..

nama-nama kat bawah ni kena buat jugak.. ala.. pendek je benda ni.. mesti buat!! ini paksaan.. wahaha *gelak jahat*..
tengah godek-godek gambar tadi, tiba-tiba rasa dalam gambar ni aku sehat! hahaha.. tapi ni adalah gambar yang sama time aku makan McChicken aku post ri tu. pelik.. pelik..

16 comments:

Unknown said...

alaaa..aku confuse nih..nama aku start ngan huruf ape ek??? jari..kiah..deco... uwaaaa..serabuttt

¶A.K.I¶ said...

pelik laa mke ko asada! hahahah...

farid kne tag!! padan mke ko aahh!

Mr. Asada said...

si jari telunjuk :

bukan kena guna huruf N ke? lalala~

Mr. Asada said...

Aki :

aku pun rasa muka aku pelik kat dalam gambar ni. cam orang lain lak..

diya jamal said...

kenapa tak tag? Tak kira, nak buat jugak. wakakak..

syahira ariff said...

alhamdulillah
aku tak kena seksa
miahahahahahha

Unknown said...

awk kata sy kiut miut

sy ckp

::: time kasey "blushing2"

awk kata kononnye di palma city

sy ckp

::: kuantn mmg palma city okay???!! "marah2 sikit"

hehehe...
thnx sbb jwab tag ni..=]

Iznie said...

nice "A" doe... haha

chec said...

Aishwarya Rai dia ni dlu hampir-hampir la jadi girlfren aku.. uhh!

xleh blah r bro ni..hahahaah

mofasad malas nak guna google akaun said...

nak amek ke?

wa malas nak tag2 nie...

xsuka


kena tangkap ngan polis wa suka.

hahaha

rutikeben said...

akan d jawab..thanks bro..hehe

Unknown said...

A aja.ahaha jom buat z or x ok x?nice blog!

Keyyah said...

ada ka patut animal= ayah gajah... pnya la byk binatang yg start dr hurauf A..
malaih pk erk..hahahaha

Anonymous said...

16. An animal : Ayah gajah

sengal gle la mamat ni.. ayam, anak ayam, kan ade... ayah gajah?? ki3

~maCy nan bz sudi mencemar duli..
tp ur rumah ni berhabuk.. tak mop ke? hehe

s h a said...

taro...aishah da buatla...jawapan kite pon ade yg lebeyh kurang same ouh...hehe...

❤ ~ * cik aidacomei * ~ ❤ said...

huhu...ye ek? ade dah rupenye adoi tak pasan lak ..xpe xpe...hehe